-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Monday 5 September 2011

Usaha Menambah Berat Badan

adOoiiyaii ... Berat badan OOuhh Berat Badan .... macam pelik je Tittle CRS tuh ... mana tak nya , orang laen sibuk turunkan berat badan , yang aku neyh bOle nak tambah berat badan ..gilO ke hape .? ahhh , tak kesah larhh apa yang ampa pk ...apa yang pentinx crs kena usahakan menambah berat badan .. nampak nyer kena mulakan aktiviti membeli nasi lemak setiap pagy isnin -sabtu ...sebelah malam pulak kena makan sebelum tidOq , ..dan lagi makan ubat dan susu yang mak dan ayah belikan e2 ... adOOii ... malaz nyer ... neyh le naseb nak sangat jadikk cam ..........lihat phOtO dibawah..

VICTORIA BECKHAM .!!

Yesss , ini larhh orang nyer ...dulu masa kOlej aku suke giler kat  minah salleh neyh ,... tah le dyer 
kurus giler kOt ... ramai yang cakap tak lawa if gadis kurus mcm neyh , tapy bagy aku dyer cantex ...seksi ... klaw tak mana Beckham maw kat dya ... Haaaishhh ... sanggup makan then muntahkan balik ..adOooiiyaiii ... pelik kan .. tapy e2lah aku dulu ... T,T ..So skunx aku kena tambah berat badan balik ..sebb si faies + mak + ayah takk kasikkk aku jadii cam Victoria lagy , sO maw tak maw ... kena larhh ... demi orang yang aku sayang ... susah taw nak bagy badan naek , tapy nak bagy badan turun sekejap jer ... tak sampay 2 ary pOsa berat dah bOle turun sampy 36 , Ooo ..cekang giler ... mesty orang yang nak kurus tuhh jelez kan , mana tak nyer ..depa nak naekkan berat badan punya larh senang , tapy nak turunkan Uuhhh , susahh ... skunx tebalik plakkk ... apa apa je larhh .. yang pntinx aku kena usahakan jugakkk ... makan kena banyakk .... habes duet nak shOpinx aku if kena beli makanan ... T,T...So pagy tady aku sarapan nasi gOreng +ikan bilis+telOr ..= tak abes pun ... tak pa , sat g lunch kite makan kfc plakk ....cekang nOOhhh ... HAHHAHAH ..! So ada yang bOle dOakan saya gemOk sediket takk .. yang mna sihat sihat tuhh mai hembus sikit lemak ampa tuh kat aku , nak bela buat pa ... HAHHAH ... byeee .!


MAKAN JANGAN TAK MAKAN