-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Thursday 22 September 2011

Untuk :: ADLYNIA NAJWA ...

mOninx Nia ...hOpe Nia sihat .. kat sini Crs nak minx maaf .. 
sebab Crs remOve Nia hari tuh ... Nia tahu ke kenapa Crs remOve Nia .?? 
Crs tak tawu Nia tawu ke tak ... Crs baru lepas cakap ngn Faies (lepas cakap ngn faies , 
trOs On lapy and membebel kat Nia ) Heeeee .... Oke .. memang Crs sakit aty ngn Nia ..
 sebab nya Faies larh .. terkantOi ... then tak nak ngaku ...Crs da tahu Nia ada cOntc
 ngn Faies ... ummm .. Ini lebih senang dipanggil CEMBURU ... Oke . sO skunx Nia 
tak payah nak sedeyh sedeyh ...sebab Crs nak Nia jadi kawan Crs .?nak takk .... 
Nia ada gtaw Faies eh pasal Crs remOve Nia ... kan Crs da cakap bila Crs da Oke .. 
Crs akan App ...sO da Oke .. Crs App larh ... Crs tawu Nia selalu baca blOg Crs ...
 and bukak wall Crs .. tetiba hari tuh Nia tak dapat baca kan ... Nia sedeyh eh ... 
Faies da gtaw ... Crs tak marah Nia nak textinx Or callinx Faies ... cuma paham kan ...
 perempuan neyh macam mana .? heeee .... Nia sunyi kan .? If Nia sunyi Crs ade je ...
 maafkan Crs eh ... kebetulan mOod Crs tak berapa nak rancak ..sO tak bOle nak pk .
. gpun Crs tak berapa nak sihat skunx .. hOpe Nia paham ... Crs da inbOx nO Crs kat Nia .
if Nia nak call Or text bOle aje ...anytime .. Oke .. tak payah nak takOt Or malu ..
. memang Crs garang sikit tapy Crs lembut ... marah tuh kejap aje ... bile orang 
da minx maaf Crs da Oke ... Oke sayang ... tc yer ... apa apa cOntc yer .... =)....
Sayang Nia .......





Nia cOmel giteeww ..!! maafkan Crs eh ... T,T.. 
(NIA TERSENARAI DALAM LIST KENALAN PILIHAN CRS YANG KE5 ) ... 
PERGI KE KENALAN PILIHAN ... XD