-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Sunday 11 September 2011

Last Part :: stOry bOut 340km





11 September 2011 ....

tOday last part bOut 340km kuasa <3 ... Oke .!! ape eh nak membebel kat hampa yang membaca .?..Bermula disini ....

Pepagy lagikk dah dapat Text frOm my BFF ... dyer kejutkan saya bangun ..saya tak tdOq dari semalam kOt ... tah larh ... dari semalam saya tunggu text and call frOm him... T,T sedeyh kOt .. sebab sebelum neyh tiap tiap malam dyer akan call .. if tak call dyer akan Text .... tapy malam tuh tade , sedeyh siOt ... paz BFF saya amex saya dalam pukul 9 lebeh cam tuh .. bermulalah perjalanan kami .. pepagy agy da merayau ... HAHHA..Biaq p sana (ayat faies ) .. tah apa apa punya ayat ... bbrrr ... Oke ..sampy kat hOme stay depa aku bebelah bagy nak masuk ... malaz sebab geram ngn Faies ... sebab dyer uat tak tahu kat aku..paz pk balik ...susah payah dyer datang jumpa aku kat penang neyh .. dan aku malaz n gadOh ..aku pun masuk ..ketuk pintu .. member dyer bukak ... then member dyer blah g kat lua ..sebab BFF aku ngh tunggu ... and aku ushar je tepi pintu tuh .. then aku say "Abang ..T,T *muke sepOsen aku .. "yer sayang " ...nanges neyh .. aiiyakk ...nanges lagikkk .. T,T besa larhh :p , sambil dyer kemas baju dyer masuk dalam beg ..au dOk tas katil tuh .. lagikkk muke sepOsen ... dyer cakap "hari neyh laz da abang at sneyh , jangan le buat sedeyh .., "teruskan teruskan teruskan .....blablablablaaaa .....da OKE .. HHAHAH ... and perjalanan kami berempat bermula ....Sarapan Pagi dekat Nasi Kandar Pelita Seberang Jaya.... depa ja yang sarapan ... minum n makan .. aku tak ..sebab aku tak bOle larh Nasi MaMak neyh .. tah memang tak makan ler .. uhhh ....

Target Batu Feringgi ....

Aku ngn Faies nak pegikk Batu Feringgi ..tapy cuaca tak izinkan ..HUJAN pulOk ....sO tukaq ..Faies nak pegikk Bukit Bendera ... aleh aleh tak taw jalan pLak ... tetibe aku nak muntah plak ...sebab jalan penang besa larh ... Frist tuh ..rehat jek atas Riba Faies .. Waa ... ase suke giler ...rOmantica siki jek ... heee .. telelap kjap ... ble da bangun tuh depa peninx pala tak taw hala tuju ... then aku cakap pegi Gurney je le ... sO BFF aku n BFF Faies tinggal aku ngn Faies kat Gurney ..sO pepandai le hidup ...dyer bawak aku gy makan Mcd ... gila kOt sumpah aku tadak selera nak makan ..tah larh ..yang dia tak abes abes nak paksa makan .. tensen tapy suka .. :p ,ummm ... makan pun susah ..dyer dah meluat pa ... biaq p sana .. :p , then bla bla ...ngOk wayang ... citer ape tah ..dyer yang pilih ...HAHHA .. mula mula aku malaz nak layan sebab ngntOk ...macam  bez jekk .? HAHAH .. ngerikk skit larh citer tuh ... dah abes tuh ..trOs balik ButerwOrth ... sebab dyer da kena balik kl ..sebab assgiment yang dyer kata nak buat tuh tak BUAT ...serrr .... tah apa apa ...

OTW balik BUTTERWORTH ...

OTW balik da .. naek ferry ... Lambat sket ..ade mase nak manje manje ... HAHHAH .... tetibe ase sedeyh plak .. tah larh .. ye le kan orang kite sayang da nak balik sane ... T,T ... nak nanges kang ape plak dyer cakap ... mase dyer da smpy hOmestay dyer amex kete ...nak salam dyer pun ketaq .. sedih .. sangat ... UUwwwaaa .!! paham je larh eh .. tapy malaz nak tunjuk ... lepas da blah tuh ,... ade text frOm kesayangan ... Bye syg sya ...selamat tinggal Muahh .!! .ayat tuh aku tak tahan ...ternanges pulak ... naseb member aku paham ... T,T .. tak sanggup kOt ....

Masa membebel OR sebelum aku pOst ...

masa aku sedang menaip neyh .. aku pasang lagu Percaya Padaku + Pelengkap Hidupku +I dun want tO mish a Thing ... Teringat plak kat bOya aku tuh .. ye le .. mase dalam kete ..aku asyik tumbuk + penampaq + gadOh (manje ) ... teringat ... TIDAKKK .!!! dyer Ingt aku ke .?? tah ler ... aku tunggu text frOm him .!! tah dyer da smpy ke tak ... RINDU larh ....T,T abang ..call sayang ples .!! ...

Kisah 340 km da berAKHIR ..untuk Tarikh 09 september 2011-11 september 2011

tahukah anda masa aku nak tunggu Tarikh 9 september 2011 neyh punya larh lama ...asa macam bertahun taw dakk ... tapy kan bila tarikh tuh muncul .. kejap nyer berlalu ... aku macam nak stOp je saat saat aku ngn faies ... Rindu lOl ... T,T ...

APA YANG HAMPA NAK KATA .?

*ikut apa larh apa yang ampa nak cakap at aku OKE ..
*GEDIX ... biaq p sana ..!!
*GEGEYH ..biaq p sini ...!!
*MELUAT ...biaq p tepi kanan .>.!!
*GELI ...*biaq p tepi kiri ...!!!

LANTAK LARH ...SEBAB ....

*ACC AKU ....
*BLOG AKU ...
*PASWORD AKU ...
*INTERNET AKU ...
*PERASAAN AKU ...

Mai sini mai .. Layan GAMBAQ CRS wif FAIES ..!!!!

BFF FAIES NAME DYER KAN NAZRIN TAPY PANGGIL KING ... MEKASEH KING ... <3


SAYUNX SAYA <3


BAJET KACHAk  LARH BOYA NEYH ..:P .


SAYANG SAYA TAK CURANG KAN .?? T,T







 MEKASEH ABANG ... I <3 YOU ....

e2 jekk pix yang dapat saya kOngsi kan .. yang laen pix .. tak bOle ... heee ... :) .... mekaseh ehh ....
MUHAMMAD FAIES ...mekaseh ... bahagiakan saya .... awak pelengkap hidupku ... Percaya padaku ... bahawa saya tidak curang ...!! dan saya juga harap benda yang sama ...

*Waiting call frOm him ... dyer da smpy KL ke belum .????

Berakhir suda episOd 340KM September 2011 .... hOpe ade lagikk stOry 340KM <3 .....