-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Tuesday 6 September 2011

Macam Mana Aku Nak Gemuk .???

Weyhh ... macam mana Crs nak gemOk kalaw makan makanan yang sebeginirupa , kesian tak kat aku ...Ingat nak makan Kfc Or Mcd ke .. tapy malaz plak nak turun bawah beli makanan ...adOOiiyaii ... d sbbkan Crs malu nak gy beli ... Crs dan beli yang neyh jekk ... kesian nOOhhh ...,




skunx da pukul 5 lebeh , Crs nak balik nak pujuk mak gOreng telOr Or masak tuk Crs ... HAHAH ...sO byeee .!!! balik makann + tidOq ....