-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Tuesday 20 September 2011

ASHRAF MADSONS .....





http://www.facebook.com/virus.ashraf


gud mOninx semua ... heyh heyh heyh .... tOday Crs da membebel pepagy kan ... teka larh ..crs kat mana ... HA ..! Crs kat rumah ler .. eh eh ...tak keje ke ... Crs demam larh ..sO tak g larh ... heeee .... tOday Crs nak membebel pasal friend Crs ... tuh nama dyer kat atas tuh .... ASHRAF ... ada yang kenal tak ... dyer neyh hOt taw dakkk ... smpy ada dua fb gitewww .!! ramai giler gurlz kat wall dyer ... Crs pun ade wallinx ngn dyer .... heeheh ... Ashraf neyh baek Ooo... peramah gitew ... hhehehe ... ada yang jatOh aty tak .. sebab dyer sedang mencari cinta hatinya ... sapa dapat dya memang beruntung larh ... HA .?? kenapa bukan Crs ..?? eh eh ... gilO ka .?? habes si bOya gemOk tuh letak mana .??heheheh .... Crs sayang kat Ashraf taw dakk .. ada satu hari Ashraf remOve Crs frOm list friend dyer ... Crs sedeyh giler ... Crs tak tawu kenapa .... dyer kata Crs tak sayang dyer ... yang sebenarnye ... Crs sayang larhh ... hummm ... dOk esOnyer ..dyer add Crs .. Crs macam tak nak app ... tapy... sebab kawan kan ... Crs app larh .... heheheh ..... ada satu malam dyer nyanyi lagu tuk Crs ... tapy tak ingat plak lagu apa ... dyer minat Faizal Tahir ..hehhehehe ..... sape yang minat or nak kenal dengan lebeh rapat add dyer kat fb oke ... gerenti dyer tak sOmbOnx ...