-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Sunday 4 September 2011

JANGAN CUBA CURANG DENGAN SAYA

Apa tah tittle CRS kali neyh ... CURANG .. yeapp .. tetiba jekk nak update pasal CURANG..OOoops .! terasa ... yeahhh ... padan muka .! ... tapy bukan CRS OKE ... CRS tak curang ... kisah curang curang neyh masa dulu punya citer ... sejak cOuple ngn Faies tuh CRS da tak curang ... cuma skunx CRS risau ada yang curang OR ada yang cuba nak curang ... saket taw bile kite taw pasagan kite curang ... tapy CRS taw ... Faies saya takk curang kan .??? . hummm ... tah ler ... CRS nak citer neyh sebelum CRS cOuple ngn Faies ...

SEBELUM ...
                cOuple ngn Faies Crs cOuple ngn sOrang bOy neyh ... dyer seniOr AutO kat kOlej ... Crs kOs Lukis Pelan dyer plakk AutO ... mula citer nyer ... dyer nak ngOrat budak Animasi ... tapy tah macam mana Crs bOle lekat ngn dyer ... neyh sebab member dyer yang ramai tuh dOk panggil Crs AVON ... tah apa apa nak depa kasikkk ... mula mula bOle sabaq ... lama lama ...+ plak time tuh saket kepala . dekat kedai makan jugakkk Crs sOund depa .. mula mula depa dOk gelak ja .. Crs ngn mmber pOn blah dari kedai makan tuh ... balik uma Crs Update pasal depa .. then kata macam macam ...selang 3 minit status tuh ....smua mmber dye add Crs ... then dOrang pun cOmen .. ada yang dOk buat buat tanya .. tpy Crs biakan jekk ... ada yag IM Crs minx maaf ... tpy Crs uat dun nOe jek ..dah tuh Crs Ofline ... berapa jam kemudian Crs Unline balik ada msg kat inbOx ... dyer (xbf ) Crs send minx maaf wakil dari kawan kawan ... blablablaaaa .... Crs kawan ngn dyer ... blablablaaaa ... tuptuptuppp ...cOuple ... OOuhh ... mcm mna bOle cOuple tahh .. adOOiii ....! hampir 1 tahun cOuple ...tba tba perangai dyer laen kOt .. dyer mula dOk sebut nama girl Animasi tuh ..mula mula sabaq ... lama jugakk le sabaq nyer...akhrnye ...2011 bulan 7 Crs da ilang sabaq ... malam tuh dOk cakap elOk elOk bOle dOk cakap pasal girl tuh , sebut nama dyer .. awex mana yang tak sket kan bile bf dOk sebut nama girl laen ... if ampa pOn panas kan .??? sO Crs terCAMPAK hempOn Samsung tuh .. terCIOM dinding .! amex .!! dah lama tak text ..... bulan 8 Crs cOuple ngn Faies ....ade 1 hari Crs terCAMPAK lagikk hempOn Xperia .. terCIOM dinding lagikk ... pasal .?? dyer sebut name girl laen .... sO skunx neyh ... If nak sangat Or ade keinginan nk ade gf lagikkk gtaw jekkk ... jangan maen belakang ... tapy skunx Faies da tak sebut da nama pmpuan bile dyer ngn Crs .... cume ade jugakk Crs terbaca cOmen beliau yang aneh d wall tapy Crs diam jekk ... Crs Like jekk ...sO pepaham je ... saya bOle setia ngn awakkk and saya jugakk harap bnda yang sama .... saya tak suka laki curang dan saya juga tawu awak tak suka gf awak curang ... sO pk ler ..! bile ade yang sayangkan awakkk , awakkk hargaiii dyer ... saya mnx tOlOng jaga perasaan GIRLFRIEND awakk awakkk .!! jangan sakiti ... kalaw awakkk tak nakk awakk d sakiti ....