-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Wednesday 21 September 2011

Hati Sakit .... T,T



selamat pagi semua ... XD ...semoga hampa semua sihat sejahtera....
gembira disamping orang tersayang ....
sO ape cerita hampa hari ini ..ada yang ponteng kerja ke .?
 ke ada yang ponteng sekolah .?? HAHAH .... sapa yang ponteng tanpa sebab 
tuh tak taw lah ... eh eh .. saya tak pegi keja sebab tak sihat ... uWexx .!! Crs tak sihat larh ... 
Mata da teruk neyhh .. neyh pun membebel sebelah mata kejap bukak kejap katup .. 
HAHHA ... katup .?? ape tuhhh .. pejam larhh ...
 aiiyakkk ..bangun pagi neyh .. da sakit tekak ... 
sakit kepala ... hari ini Crs nak pegi buad speck larhh .. tak tahan .. 
semalam ayah and mak bz ... hehheh ... pelik kan .. Crs pakai speck ... 
whatever ... if hampa nak kata apa pun ... T,T

HATI CRS SAKIT ..!!!!

oOoiitt .... tetiba title hati sakit kenapa .??? bukan mata saja yang 
sakit hati pun turut sakit taw dakk ... tah larhh ... nak stOry banyak 
banyak pun malaz .. bila ingat kang nanges bebagai ... ampa mesty nak taw kan ...
 tak maw aiihhh nak gtaw ampa ...ini sakit bia gua sOrang je yang tahu ... 
smile larh ... dOk tacinx pahal .... hentOk pala 
kat tar baru lega ..!!! ngeee .!!~ ....
 da larh .. tak bole nak membebel lama lama ... mata saket ..
 tunggu ada speck baru rancak sket .. heeeee ..... 

?????????????????????????????????????


P/S: LAGU DARI SITI SARAH ... TACHINX PLAK .. KENA NGN MOOD TACHINX AKU HARI INI ....

P/S : SOOEE ..FRIEND ... ADA FRIEND YANG SAYA REMOVE KAT FB TUH ... SEBAB NYER ... ADA YANG MENYAKITKAN HATI SAYA ...MAAF SANGATT ..... T,T .... TUNGGU SAYA OKE BARU SAYA APP OKE ....! :(