-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Thursday 15 September 2011

Tragedi Langkawi .. T,T










Hampa rasa aku nak citer aper ?? HAHHA .. tah apa apa kan aku neyh .. update pasal gambar diatas neyh .. Ha , hampa tak taw ... neyh larhh tempat aku lemas ... Uhhh ... benda benda yang pahit berlaku tanggal 23 April 2011 .. baru je kejadian neyh taw dakk .. Langkawi ... aku da trauma nak pegikk Langkawi and tempat yang ada laut neyh ...Pulau Pinang pun laut jugak tapy maksud aku nak pegikk dekat aku takut ... bunyik Ombak tuh yang aku takOt and aku akan teringat kejadian yang amat pahit .... 3 kali aku lemas ... masa frist tuh aku sedar lagikk ... yang second time aku oke lagik , budak claz yang selamatkan aku tuh da warning da jangan mandy tengah tengah .. dyer cakap aku neyh pendek and sebagai ..sO aku pun pegikk ler mandy kat tempat budak budakk ..ceiit ... tak patut .. tah macam mana .. aku bOle terlepas dekat tengah lau sane tuh .. aku pun heran .. gile kOt ... bile aku pusing belakang ..tengOk Ombak tuh betul betul atas kepala .. Dushh ... eerrgghh .!!! Lemas again .. then aku tak sedaq ... dOrang bawak gy hOspital .. dari cerita yang aku dengar masa nak bawak aku g hOspital .. aku da macam nazak da .. adOoii ... syukur Tuhan sayangkan aku lagikk kan .. kalaw tak .. tade nye hampa nak bace bebelan aku neyh ... :) smile ... ! kalaw tidak aku kena stay dekat hOspital tuh .. tapy aku tanak ... sO aku pun balik hOmestay tuh .. dOk sensOrang dalam bilik ... member semue tade ..dOrang ade kat dewan sana tuh .. buad keje .. begilir gilir dOrang datang tngOk aku .. takOt sumtinx hpend kan .. mne tahu ...

KeesOkan .. paking baju balik penang ... Cerita dalam bas dalam pukul 9.00 lebeh cam tuh larhh ... Oke .. time tuh au dOk rancak textinx .. tetibe .. aku ase ngntOk giler plus saket dada ... then aku cakap kat akak fida ... aku nak tdO ..! tetibe *mengiku cerita yang mmber gtaw ....Ceritanyer ....... Zasssss .! :p ,
aku meracau ... sebab ade benda tuh ajak aku pegik pantai yang aku lemas tuh ..! aku tendang lec aku and tendang member aku ... dOrang cakap 5 orang yang pegang aku tenangkan aku tapy aku still bOle lawan .. kuatnyer aku kan .. HAHHA :p , ada yang luka kat muka sebab kena cakar ngn aku ... depa pun baca yassin ..keadaan dalam bas masa tuh sunyi jer .. dengar orang baca yassin jekk ... hummm ... lepas tuh (three ) :p ...

Kejadian Di Kolej ........

neyh pulak kisah d kOlej aku .. masa tuh aku pegikk claz petang .. masuk kelas agak lewat .. kelas pukul 2 tapy aku masuk pukul 2.45 cam tuh larhh ... masa tuh claz autOcadd .. mOod nak belajaq agak kureng larhh ... tetiba member aku (adex a.k.a Zarif ) dOk usik aku pe tah ... kalaw tidak dyer kacaw aku layan je .. sbab dyer tuh gataii .. HAHAH :p , besa larhh aku kenal dyer dari tadika ... sO tak heran sangat larhh * mengikut cerita lagi dari member ... tetibe aku maki dyer ... tekezut smue orang .. then aku amex beg terOs pegikk tOilet ... budak claz da panik da ..ada yang ikOt aku g tOilet ... panggil panggil aku .. then kene marah ngn aku ..... dOrang panggil Ustazah ... aku blah dari tOilet blOk aku jalan nak balik .. tetibe bOle pengsan dan meracau kat blOk autO ... adOoii .. blOk autO tuh ....da larhh blOk budak laki ... maluuunyerrrr .!! naseb tak ramai ... yang tlOng nyer lec lelaki autO ... lagikkk gua malu :") ...aku tendang lec tuh .. hanya tuhan je tahu keadaan aku ... T,T ....  Lepas tuh dOrang bawak gy masjid ... bile mak aku smpy , mak aku gtaw kat lec yang sebelum neyh aku da pena kena ... blablablablaaa .!! aku pun balik uma .. dapat cuti 1 minggu ...... lepas dari cuti tuh da beruba ape nyer .. aku pun p kOlej balik .... sekali lagikk aku pengsan sebab masa test tuh syOk nyer dOk gayOt atas air cOn .. Fuhh .. ampa bOle bayangkan tak ... benda bOle gayOt tas pOkOk .?? HA .?? !! da bayangkan kan kan ..sO pepaham larhh ... paz tuh .. berubat lagikkk .. da Oke .. cuma skunx aku kena hati hati skit larhh ...sebab benda tuh still ada lagikk .... cuma tak berapa nak kacaw sangat .. malam pun nak kua tak bOle kua sensOrang ... ! ummm ... penat aiihh ... membebel neyh kan ... da larh cukup setakat ini .. nanty ada lagikk stOry gua bebel lagikkkk ....

p/s:: Rindu faies *tetibe ... HAHAHHA .*dyer balik kampung ... sO pepaham larhh aku d abaikan .. T,T ...