-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Monday 19 September 2011

Pe kes .!!!


penat penat penat ..!!! hari keja macam ni bole sakit jiwa taw dakk ... tensen larh ... gaji tak banyak mana .. nak supOt minyak tOl ... fuhh ... tekejal larh ... macam nak berhenti pun ada .. tapi kesian kat bos pulak ..adOOiiyaiii ... lagu mana neyh ..... ummm .. tengOk larhh ujung bulan neyh kalau tak bOle jugak berhenti je le  kan ..dOk uma lagikk bez ... heee ...

340KM <3 ....

ada yang tanya ... pe kes ngn bOya aku tuh ... ambOoii aiihh ampa ... bukak blOg aku neyh nak taw kisah aku ka kisah bOya aku ... ada yang tanya keadaan faies ... buad apa .?? adOOii ...macam macam larhh ... Oke mai nak gitaw ... faies skunx ada kat kampung dia .. ngah cuti ... ary selasa dya balik kl .. aku ngn dya oke jer ... cuma kekadang tuh ada gadOh sikit ... tpy tak teruk pun ... cakap tuh hang aku ...and bebagai larh... tapy if ada diantara kalian yang dOakan hubungan crs ngn dyer bejalan dengan sempurna .. mekaseh taw ... :) , crs pun doakan hampa .. bagik yang doakan hubungan kami tuh putus kat tOl juru tuh mekaseh larh ... saya tak taw kenapa hampa nak kami putus ...hampa suka ka tengok hubungan orang laen putus .. kenapa ... ada yang nak kat faies ke .? if ada mai cakap kat crs .. crs jenis oke je .. if faies pun suka .. pe crs bole buad kan .?? keputusan faies yang buad .... tapy crs sayang kat dyer ... oke .. macam hampa if sayangkan seseorang ...then ada orang cakap lagu tuh .. apa perasaan ampa ... ak kesah ada yang memuji faies .. hensem .. comel ...kachak ... yang sebenarnyer dyer biasa je ... ada lagik hensem dari dyer ... bukan apa .. ramai sangat cakap cam tuh ... bukan crs nk bangga ke hape .. tapy agak agak le nak memuji kan ... if ampa kata at kengkawan hampa tuh laen larh .. neyh mai habaq macam hampa nak giler at dyer ... jaga sama hati crs neyh .. crs gtaw faies hal neyh ... dyer pun tak tawu nak cakap apa ... One mOre ..nak tanya .. salah ke .? if bf/gf unline then cOmen sesame .?? salah ke ..?? bagi crs tak salah kOt ... bia je le nak cOmen cinta ke ..e2 hak masing masing ... kenpa perlu ada rasa jelez .. biasa larhh ... skunx ..crs ngn faies da jarang nak cOmen kat fb sbb faies ada baca status gurlz neyh kat fb dyer ... buad status bf/gf yang cOmen ... adOoii ... jelez ke .. sbb bf awakk tak unline ... tah ler ... crs da malaz larh .. ikut larh ... tapy crs ada baca blog sorang gurlz neyh .. dyer pun update sal bf dyer ... ummm .. ikut larh ...bagi crs tak salah if kita update pasal bf/gf kite kat blog mahupun fb ... e2 acc kita ... is tak suka bole remOve .. senang kan .! ummm ... k larh ... crs nak mandi then tdO ... crs tak taw mna faies pegi ... ngn kawan dyer kOt . if antar text pun bukan rply .. da paham da ... heee ... sO gud nitez ...