-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Thursday 22 September 2011

AKU MERAJUK TAPY AKU RINDU ... T,T

selamat petang semua... Uuwaaa .... (ngah nanges neyh ..).. HA .? kenapa menangis ... sebabnya .?? ada larh ..hari ini satu hari saya tak textinx ngn dyer ....dyer ada send text semalam pukul 1.20 pagi ... 9.23 pagi ... dan 5.07 petang ... tapy saya tak reply pun sebabnya saya MERAJUK ... dengn beliau ... nak taw ka .?? ishhh ... 

SEMALAM 21 SEPTEMBER 2011 ....

petang cam tuh larh dyer text saya .. masa tuh oke lagi .. tetiba . dyer te salah text ke saje nak antar cam tuh saya pun kurang pasti ..dah larh masa tuh tak berapa nak sihat ...tambah ngn text dyer cam tuh lagi larhh saya sakit ... saya ternanges ... da tahan da ... tapy terkeluaq jugakk ... apa bole buad ...T,T dyer rasa sebesalah kot ..then dyer call .. saya da meluat nak pix up .. saya off hampOn tuh .. biaq p .. dyer call dyer yang rugi ..sebab masuk viocemail ..lepas solat tuh ..saya on balik hanpOn tuh ... ada call ... then saya call balik ... dyer cakap saje je abang antar camtuhh .. alarhh nak cover ka hape ... biaqq arhhh ...GERAM giler ....lagikkk sekali ternanges ... T,T pempuan kalau dyer sedeyh hang tahan macam mana pun air mata tuh ... kalau nak jatuh jugakkk .. jatuh larh ia ..? , uhhh .... lepas ternanges tuh tertidO sampy kemalam .. terjaga masa dyer antar text ... text kejap ... then dyer keluar  ... lepas tuh dah tak text daahh ... sampy dyer call saya ... hari ini .... 8.34 malam ... baru dyer call ... agaknya kan .? dyer tahu tak saya merajuk .. yer le .. saya tak reply langsung text dyer ... uhhh ... then semalam dyer ada tanya ada smpy tak mms ... saya cakap tade ...da memang tade ... tapy tady hOtlinx antr text cakap ada mms ..saya pun bukak ler ... tetibe ade neyhh ... ehehhehe ... LIHAT BAWAH NEYHH ... XD ...


ROMANTICA JUGAKK INI ORANG EH .? AHAHHAAH ... 

I LIKE ... HEEE ...

p/s skunx da oke da ... dyer da tpup kan saya ... then nak text larhh ... sebab rindu neyh ... tapy aku MELUAT neyh ... dyer kuaq ngn member ... di ABAIKAN lagi .>!!!!!