-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Saturday 10 September 2011

340KM




340 KM ,?Ape tuh ....Ha alarh 340KM larhh ...Aiiyakkk ..! e2 pun tak tawu ... pk larh sendiri ...Kisah bermula Tarikh 9 September2011 ..dalam pukul 10.00 malam cam tuh larh ... dyer da smpy Penang ....adOoiiyaiii ...sumpah aku MALU ...tah ler ,....bukan buat buat...neyh betul betul....yang dyer plak tak habes habes dOk ushar ..tah ape ape ...macam minx penampaq je kan ..Tetibe je dyer cakap ."Oouhh , tak reti nak salam ke hape .?? " Oopss ... kena suda ... HAHAHHA ...sOoee ...sebab aku tak banyak cKp sebab aku sangat malu dan aku cuba sesuaikan diri... Hantar dyer ngn kawan dyer pegi chek iN .. Bukan ngn aku OKE .. dyer ngn kawan dyer jekkk ... then dyer hantar aku balik ... selesai kisah 9 September 2011...

10 September 2011 ...

Pagi pagi dah buat aku hOt...aku da ckap esOk bangun awai sebab bOle kua awal then balik awal ...depa bOle dOk buat leng ..hOt giler ... and apa yang aku ber+hOt dyer cakap ..."jup , kasikk 15 minit je agy , nak tdO . Hujan neyh ..sedapp tdO ." ..blupppp ....Oouuhh .."Oke tape , tdO larhh smpy puas OKE . aku ltak fOn cam tuh jek ..selang bpe minit ... dyer call then "yer abang da bngun nak mndy ." dyer taw maksud aku sO tak yah nak pk ... HAHHAHA .....teruskan lagi ...dyer amex aku kat TescO ..+ OTW g Pulau ... Pulau ..adOoiii .. bebai lagikk .. naek feri Orang ramai ... tunggu 1 jam jugakk bru dapat naek .. uhhh ..serr...sebab tuh aku swOh awal ... Lupakan hal tuh ..sebab malaz nak gadO ....!!...Paz pada feri tuh ...terus gy Queensbay ... tengOk wayang+makan makan .... Wayang citer ape .?? Hantu bOnceng ..! adOoii ..aku da tengOk maaa ..!! tngOk je sekali lagy sebab tade citer yang bez .. gagahh tngOk wlaupun da tawu jalan citer ...Paz balik dari situ ...Pegy pLak Pacific ...eeergghh ..benda yang aku tak sangka jadi plak .. tapy aku diam jek .. tak kasi tawu dyer pun ... malaz naty dyer tanye tanye ...sO aku diam .. bisu jek .. Ingat aku suke suke ke nak Bisu ..? Oouhh .. bukan aku larhh nak diam diam neyh ... mulut aku tak kan pernah bhnti bcakap .. tapy petang tuh tetibe jekk ..! aku diam ..da asingkan diri kejap .. bile Member aku datang .. Fyka .. dyer sOrang jer yang tahu ape yang jady kat aku ....dyer nak bagy tawu Faies .. tapy aku tak kasikk ... naty Faies Bising and sebagai ....Bia dyer pk aku BISU ... Bebai kan ble kte jalan ngn Org Bisu .. bab neyh aku TERASA sikit , ....malam nyer ..aku gy beraye jup Uma Ibu angkat aku and bawak dyer pegy makan ...masa aku Oder makan tuh serius aku LAPAQ giler kOt ...bile makanan da smpy ... NAFSU makan HILANG .!benda neyh da nOrmal bagy aku .. sO bagy sape yang paham tuh paham larh .. yang tak paham buat je paham ... ! suda suda le main ngn aku ..aku da malaz and penat sangat ngn smue neyh ... T,T...balik Uma plak ..aku tak text pun ngn dyer ...dyer pun tak call ... uhh .. tah .. marah ke dyer kat aku sebab aku BISU jekk .?? ,! tahh ler ... abaikan ...aku pun stay dalam bilik ...tah ape yang aku pk pun entah ler :p , teragak agak plak nak pOst bebelan neyh .... skunx pukul bpe .?? 2.33 pagy ..? Oke aku nak pOst da .. HAHAH ... I cant sleep pulOk ... T,T ... FB aku da malaz .. unline je pun .. tapy haram aku nak layan chat n kOmen .. tahh ... T,T ..So .. THX ...




NAH INI JEK YANG ADA TUK 10 SEPTEMBER 2011