-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Sunday 25 September 2011

saya pun tak tahu


Assalamualaikum.... (baek pulak )  kisah yang ingin s
aya kongsi ngn hampa semua hari ini ialah .... CINTA SEJENIS ,? Oouuh ... 
apa yang di maksudkan dengan cinta sejenis neyh .. Oke .. cinta sejenis neyh macam .. 
Laki Cinta Laki .. Pompuan cinta pOmpuan ... sepatutnya . Laki cinta pOmpuan .. 
yang pOmpuan pun cinta laki .. tapy yang neyh sOngsang sket ... 
macam baby di lahirkan sOngsang .?? saya ada kawan ngn One pompuan 
neyh tapy cara dyer macam laki ... rasa nya larh kan .. kalau jadi perempuan mesty comel ... 
saya da cuba nasihat ... ubah larh jadi perempuan kan .. tapy saya tak maw cakap banyak ..
 lagipun baru kenal kan .. sat gy dya kata pa pulak ..semalam dya gaduh ngn cikaro dya ...
 mengamuk sakan kat tescO tuh ..saya tengok pun dah kesian .. mak cik kat situ da nasihat dah .. 
tapy dya tetap nak kat perempuan tuh ... cikarO tuh dah nak kawin  ngn sorang mamat neyh ..sO lesbian neyh agak kecewalarh ... lesbian neyh punya sayang mati kat cikarO neyh .. 
tapy pa cikarO buad kat lesbian tuh .. seksa je perasaan lesbian tuh kan ..
 saya kesian tapy .... uhhhh ... cikarO tuh cantik jugakk larh ... 
mana da perempuan yang cantik nak kawin ngn lesbian .?? 
hang bercinta bertahun lamanya pun tak bole sampy kemana pun ... 
cikarO tuh nak ada laki nak ada anak .. if dya bercinta ngn lesbian 
dya tak bole dapat semua tuh.. mesty fmly cikarO tuh tak setuju .. 
silap silap jadi anak dara tua .. ada perempuan cantik nak jadi anak dara tua ... 
malu kOt .. bila jiran mula cakap pasal neyh kan ....  saya rasalah haiwan pun tak cinta sejenis ... 
p sana cari haiwan yang cinta sejenis ... tengok haiwan pun matang dari manusia yang
 banyak ilmu tapy tak reti ...bOngOk ... sOoe oke .. saya bukan nak mengutuk or 
apa .. tapy ini larh kenyataan ..dunia dah nak akhir zaman .. ikut balik zaman nabi Lut A.S ...

## Ubahlah cara hidup ........