-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Saturday 20 August 2011

:: Saya Gadis Sunway ::

saya gadis sunway

:: penat penat penat .. sangat penat taw dakk ... mana tak nya .. pagy p qeja .. balik shOpinx baju +suaq+handbeg+tali pinggang... uhh .. habes duet saya ... ishh memang ler habes .. da nama pun MEMBELI kan .!! baju Deisel RM 64.90 , suaq Deisel RM 129.00 .. Handbeg RM 34.00 ..Tali Pinggang RM 25.00 ... cube kire bape sen .!! bbbrrr .!! duet kuaq serupa ayaq .!! duet masOk serupa kurakura tua .!! ceiithh .. tapy enjOy larhh hangOut ngn Napy+shada+meOn... heee .!! alangkah indahnyer klaw ade ABANG !>! ummm .!! tape dyer kan nak datang seneyh .. sO bOle shOpinx sesame .!! hee .!! perasan tak tittle di atas SAYA GADIS SUNWAY  .?? mengapa yerk .! sebabnyer .. setiap kali hangOut mesty p sunway .. mcm tadak tmpat laen .. tapy nak buat mcm mana ... ingt nak p tempat laen , alih alih SUNWAY jugakkk d tuju .. humm .. hari nieyh orang ramai giler kOt ... kene beratO punyeeeee leeee panjang ..!! saket kaki aku taw dakk .!! tapy tetap memberikan senyuman yang manis .!! Waaa .!! ... nak share ngn hampa pix kami kat sunway .. heee .!!