-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Wednesday 3 August 2011

:: pOsa Hari yang ke 3 ::


: EERGHhh ….. tensen ..! bila semangat nak pOsa + semanagt nak terawih .. time neyhhh larhh dyer datang … aiiiyakkk .>!! … ummm .!! terOs ilang mud .!! HATE .!! .. tapi nak uat cam ner kan … dan ketentuan ..! uhh . sO kena ler belagakk pOsa .. hakikat nyer ta pOsa .!! bangun pagy .. mak say .. tuhh ats dpOq ada sup ayam pagy tady .. nasi ada lbeh .. ayaq milO da lm peti ais .!! heee .!! mak cam taw perut aku sdang merengekkk .!!!.. heee … selesai mandy … siap gy keje ..!! pkul 3 pLak .. adex mai antaq kanji+ air masak .! kanji tuh amex kat surau depan uma aku ..!! sedapp gakkk .!! eh eh .!! aku stOry . . smpy lupa ampa yang pOsa kan .!! jahat benO .! ampa nak bebuka apa malam neyh .. jangan makan banyak taw .. sat gy ta leyh p terawih … ada yang kentut bau telOq n bebagaii .!! heeee .! Selamat Bebuka ..!!!










Gambar rajah : 00258







Gambar rajah ::00259