-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Friday 5 August 2011

:: BILA AKU JATUH CINTA ::

:: bb ..!! misyhh u bb ,!! yeahh .., im misyhh him sO much ... tOday dyer balik Kg dyer .. aku panggil kg dyer tuh Kampung Nur Kasih .!! heee ,,! bb blik sane nak bebuke puase ngn fmly dyer .!! bOle tak nak bebel siket sal bb saya .!!bb saya name Muhammad Faies .! dyer neyhh ta hensem mcm xbf aku pun .. tpy dyer naaaiish .! rOmantica sikit ...yang pentinx dyer gatai ... HAHHA .!! bb saya kuat makan ... paz neyhh nak gelar dyer sebagai gemOk9 larhhh ... heee ..

Saya panggil dyer BOYA .!! ngape bOya ..! tahh .. bOya tuhh aku memang suke sebut .. sebb bOya kan hensem .. sO sesuai ngn bb aku yang belagak hensem tuh ... bb , bile nk jumpe sayang .. rindu larhhh .>!!..taw bb saya panggil saya apa .. SINGA .. dyer kata saya garang mcm singa .!! garang ke aku ..!! ahahha ..!! Dyer neyhh pelik sikit suke gf garang ..sumtime aku takOt jgkk nak garang sangat sbb t dyer kata ape plak kan .. tapy 6pak cam Oke jer .. dyer bukan jenis yang kkOng aku . sO aku pun ta bOle nak kkOng dyer .. cume dyer cakap nak gatal tuh betmpat ler ...

b4 balix kg bb sempat call n nyanyi 1 lagu kat aku lagu Bila Cinta ape tah ..! aku ta tawu sangat lagu tuhh .. tapy naaaiishh larhh .. i Like .. mcm tacinx je kan .. dahh ta tawu nk stOry ape da sal bb sya ... heee ..!!!.. bb sayang sayang bb taw .... sayang saya ta curang kan .?? takkk sayang ..!!! 

SAYANG SAYA TAK CURANG KAN .???
BOYA KUAT MAKAN :)
GEMUK9 KUAT SANGAT MAKAN :) ...
* SooE larhh ... bf saya ta hensem mcm bf hampa ... dyer ta hOt market cam bf hampa ...tapy bagy saya dyer hOt sangt ..!! hee ... nak jumpe bb :) .... lOve n misyhh Faies .!!