-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Thursday 18 August 2011

Hp Sayang Hilang :: 16 August 2011


Weyhh .!! hp BB saya hilang dOohh … Babi lOl sape yang curik tuhh .. tengOk skunx da tak bOle nak textinx … rindu larhh … babi betOiii … sangat tak suke larhh cam neyhh … spe nak teman aku nanti .. dahh ler skunx aku dOk text ngn dyer jer .. mane der aku textinx ngn orang laen … jarang larhh ..! adOoii … tekejal betOOiii larhh >! Yang hang pun satu p letak merata buat pa , simpan ler dalam poket ..adOoii … naseb baek ade celcOm .. tpy pham pham celcOm kan mahal .  .. ADoOii …  nak uat cam ner smntara nk buat nO baru kene le guna celcOm dulu . uhh .. semalam textix ngn dyer ase laen kOt yer le … mne de nk jiwang sangat kami neyh … if Org tengOk kami cOmmentinx kat fb mesty ingt dOwang neyh cOuple ke scandal ./?? Ha .. smpay cam tuh sekali larhh .. sebab kami ta tnjuk sangat jiwang kami tuh kat orang …  .cuba callinx Or textinx .. Waa .! jiwang n rOmantica .!  aku suke Hari semalam .! heee .! mekaseh Abang … sayang abang .. heee .! abang .?? yapp .! da tukar da panggil dyer abang .? mengapa .! sebelum neyh panggil B .! tapy aku dengar ramai plak yang panggil B ..! jady malaz ler … sO aku cakap kat dyer nak panggil ABANG . wlaupun skunx org da tak panggil ABANG tapy .. aku tak kesahh .. ta maw sama ngn remaja laen panggil Bby + B  .. Abang sayang agy syOk kOt .! rOmantica sket .!! HAHHAHA ..!