-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Sunday 14 August 2011

::Bila kau kata kau sayang ::


Uhhh …cam tajuk lagu plakk ! heee, memang tajuk lagu pun …Bila Kau Kata Kau Sayang dari kmpulan Screen … penah dengaq tak .? belum ka .? adOoii … try le dengaq .. sure suke … spe yang jiwang cam aku jer akan merasaii , Waaa ,! Jiwang ke aku neyh ..bOle larhh ! sO aku nak jiwang ler pepagy neyh ,! Tak suke .? Lantak larhh ..aku da membebel da pun kan ? ummm ,! Suke tak suke aku da pOst da pun ,! Skunx Jam menunjukan tepat jam 2.45 Pagi !! adooi Cik Kak Ooii tak tdOq agy ka ? yang sebenarnya aku tak leyh tdOq lOl ,! Tahh ler … paz call him aku tak leyh tdOq .. myb aku pk salah aku kOt …ye le aku tipu dyer …aku ingt bnda dahh 2 tahun lebeh pnye hal , gpun 1 kali je aku uat ..sO malaz nak hebOh kan . alih alih aku telepas cakap ..mud dyer yang tengah rancak gedix ngn aku tibe tibe dahhh iLang ! Oouuhh !! tak mungkin .. dyer pun cam da malaz nak layan kerenah aku .. sedeyh giler kOt . tapi nak uat cam ner kan … benda da jady . sO kene trime je le ..sO paz neyh tak mO dahh tipu tipu .!! Sumpahh ,! Tak maw da !! sOoee sangat ,! Tak de niat pun nak tipu kamu ,! Rasa rindu plakk , rindu kat kamu , cam tak bole sabaq jer nak jmpe paz raya neyh , nak saja aku gy kl jmpe dyer . tpy ape kan daya keje kat sneyh mmbuatkan aku tsekat ! tunggu je le dyer datang keyh ! bOle tOlOng dOakan spaya dyer selamat sampy jmpe sy tak .?? mekaseh nOohh! , mcm mcm yang aku nk uat mase dyer datang ,! Tapy …! Tah ler bile dyer jmpe aku nanty dyer akan rase sayang lagy ker ,? Mane larh taw kan .! saya neyh tak ,lawa cam orang laen .. family pOn biase jer , bukannyer anak orang berada ….tapy bole ler hidup di dunia yang penuh dugaan nie ,! Ase ngntOk plakkk ,! Ooppss ,! Ade text sampy ler , jup nak bukak ,! Oouuhh , si dyer send text plakk .? aIkkk ! belum tdO ke .? nak tahu ke dyer cakap ape .? dyer say nitez kat aku .. and dyer cakap dyer baru nak tdO sebb saket kepala ! nak rply ke tak ,! Msty dyer ingt aku da tdO kan .? hummmm! Bia ler malaz nak kacaw dyer , dyer baru nak tdOq kasian plakk , dah le nak bangun sahur esok + ade claz sO malaz ler .. dyer nak bangun sahur ke esOk , dah tdO pun pkul 3 lebeh nak bangun ke .? pakai tak le .! td dyer da makan dah . sO if aku kejutkan bangun pun dyer juz teman aku makan n dyer mnum air jer .! biase le dOk bujang+student kan kne saving sket . hidup kat kl ..pepaham larhh .! esOk dyer ade claz , tak tahu ler dyer nak pegy ke tak ,! Tapy aku harap dyer tak pOnteng claz dahh , ye le bayar yuran memahal claz tak pegy , adOoii ,.. tamO cam tuhh keyh .. aku usaha membebel kat dyer .. ting tOng ting tOng ….(tak dak idea dahhh ) , …..heeeee ,! Jum larhh tdOq ..aku ajak ampa tdOq neyh bukan ngn aku ..sendiri sendiri ler ,! HAHAHHA ,! Ceiit .! k ler bye ,! Selamat besahur bagy yang nak berpuase eyh ,! !