-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Saturday 6 August 2011

:: HARI LAZ DI ZZONE ::

:: tOday 6/8/2011 ... laz aku keja kat zzOne neyh ... adOOiii .. lepaz neyhh ampa da jarang da tengOk aku update n unline 24 jam ..! sebab dah ta bOle le .. masa keja kat sneyh .. keje aku Unline jer .. dari pagy sampy malam .. di sbbkan hari ni laz .. aku kene larhh berteungkus lumus menyiapkan belOq aku .. kemungkinan besaq aku ta bOle nak update raya .. sO aku sempat pasang pelita dan ketupat .. e2 ja yang mampu Oke .!.. lepaz neyh aku hanya bz ngn drawing jalarh yer .. hari hari mengadap drawing .. adOoii .. bOle dOakan aku tak .?? yeahh .. hampa memang sahabat yang baek ... nak tahu ke lepas neyh aku keje ape .?? Oke .. paz neyh aku jadi designer bOle , pereka dalaman bOle , pelukis pelan pun bOle .. sO sesape yang nak test kehebatan aku bOle le hubungi aku di MUKABUKU yer ... apa apa inbOx jer .. heee .. aku masuk keje 8/8/2011 ...lagy sekali dOakan aku ... ummm ... tacinx kejappp ... T.T ... npe .?? ta de ape le ... cume sedeyh jer ..... tah ler ... k larh .. tuk yang membaca ... selamat bersahur + selamat berpuase +selamat berbuke+dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ...segala silap khilaf harap di maafkan :) .. adOOoii awaii nya aku wishh ... heee .!! semangat nak raya .. yang pentinx . jangan maen bunga api OKE .. bahaya ..... . :) .. gud nitez .. iklas dari CRS SAHAJA :) ....

:: pix raya haji 2010 ....