-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Thursday 18 August 2011

16 august 2011 = Raffiuddin Idris



Raffiuddin Idris ..!! Waa ,! Name spe larh yang sedap sangat tuh ha ..? sedap kan ..!! heee .! bOyfriend aku ke .?? eh eh .. bukan ler ..?? scandal saya .?? Oouuhh bukan jgakkk .!! mmber saya larhh … dyer  kenalan pilihan pertama saya … ada perasan ke tak .? tuhh ler if ampa nak taw dyer neyhh kenalan pertama saya ..! tak caya .. Oke fine .. umm ,.! Mengapa tiba tiba aku nak update psal Raffiuiddin Idris neyh .?? mesty le besebab .!  smlam aku Mimpy beliau larhh .! Waa ,! Mcm mna bOleh tsesat dlm mmpy aku  adOoiii ..! ye le .. sebabnyer  da lama aku tak commentix ngn dyer  neyhh ha .! dulu b4 keje  aku sllu cOmmentix ngn dyer neyh ,! Cuma skunx aku da bz and da jarang unline … aku update status pun pkai hp jer … tak sempat nak bukak prO5 dyer … ape le pkembangan tebaru dyer kan .?? hee e.!! cm nak taw jer … ! Aku minat dyer ke .?? Waaa .! bOle ke minat hOt market .! aku neyh hOt runcit jer .. mne layakk dOohh .! weee .!! ape neyhh .! kang org salah pk plak ..! aku ngn dyer sahabat jer ..! lama tak pOst kat wall dyer juadah bebuke puase .! hee .!! ayam gOlex .! Heyhhh , Raffi .. puase ade pontenx tak .?? if tak gud Oke … if ade pOntex ta bOle raya ..! heee .!! jangan nak menyebOk mmbeli baju raya eyhh .! heee .! baju raya  warna ape .?? share ler .. mne kad raya tuk CRS ha .? smpy aty kan lupe kite … hum .! tape le  .. susahh oooO .. kawan ngn hOt market neyh .! bukan senang ,.!  Oke le … da penat da membebel di bulan pOsa neyh .! Oke Raf , TC Oke .. t raya jmput le dtg penang eyhhh .!  ..

semangat nyer beliau ... heeee