-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Wednesday 24 August 2011

:: DAN SEKALI LAGI AKU MERADANG ::

JANGAN TANYA MENGAPAKAH .?????
 ..

apa da jadi ...apa da jadi ... adOOii ... semaki hari semaki panas ..padahal kat sineyh sejuk nak mampOs .. yang panas nyer dalam HATI aku .. mengapa nama DIA yang harus di SEBUT SEBUT . Awad Buruk sangat ke aku neyhh ... eerrgghh .!! aku panas + meradang di akhir Ramadhan neyh ... tapi aku still bOle sabaq ... sebab aku tahu si bOya sayang aku jer .. tapy aku tak suka bile dyer sebut nama DIA .!! aku tak tahu kenapa .?? uhhhh ..... aku bebai gila semalam .... dah larh nak bukak pOsa nasik ayam yang aku idamkan tuh tadapat nikmati .. sebabnya ... masa balik keja ... 

1. Ayah lambat mai amex aku kat tempat keja .....
2. Jalan kat Seberang Jaya JEM .!!.......................
3.Hujan dekat Area TelOk aiR Tawaq .................
4. JEM sekali Lagi................................................
5.elOk nak kuaq uma g bazar , HUJAN Lebat pLk
6.Aku call dyer tak abes sebut nama DIA ..............

TengOk 6 sebab mengapa aku HOT .... kalaq masak ayaq sure masak dahh semalam ... aku Ofline hp ..ketiga tiga 6ber aku Ofline .....(aku amex kesempatan tOk mengecas Hp ) bila aku Online hp balik ..selang 2 minit .. Hp celcOm bunyik lagu Jangan Tuduh Aku frOm wali Band ... spe Call .?? Waaa .! dyer call .. nak angkat ke takk .?? ummmm .! angkat larhh .. geram +rindu ... HAHAH ... da angkat tuh .. aku banyak diam jep .. malaz nak cakap .. then dyer cakap .. kite text ye sayang ... ummm .. OKE..! dyer tnye .. aku marahh dyer .? nOpe .! tacinx ngn dyer ..!!YAP ..!! aku pOn bebel kat dyer .! blablablablaaaaa (terOs OKE ) ,.~~ aku telelap .. then dyer call ... then mula larhh ayat jiwang+ngada+gedix ( masa neyhh da OKE da .. tak tacinx daahhhh .) HAHHAHA ... kejap je kan .. simple jekk nak pjukk .... kena cepat .. jangan nak tunggu aku cOol ke hape OKE .... dyer pOn mnx maaf  and aku pun same .. same same OKE .... then tdO ... heee .! BEGITULAH CINTA ..!! HAHAH .!!

alOlOlO... sweeettt ... nanak cam neyhh jugakkk .!! <3