-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Sunday 2 October 2011

Budak Budak PMR ...!!!

Assalamualaikum
 Selamat berhujung minggu 
Crs ucapkan .so apa 
planninx ampa hari ini ..
mesty ada yang keluar tengok wayang 
bersama keluarga ..yang tersayang .. kan .?
Crs .? Crs duk uma je larh ... jeles larh 
kesayangan ampa semua dekat dekat ..
yang Crs neyh si boya tuh jaoh .. nun Selangor nuh ..
rasa nak pasang scandal balik plakk 
eh eh .. tak bole curang .. baek larh pulakk ..
heeee .... meuh jOin Crs kite doakan budak budak PMR 2011
.. depa nak ambik Pmr da neyh .. tapy Crs tengok .. belajaq kat 
MukaBuku jer .. Haiishh ..!! ... dulu masa Crs nak exam .. jangan harap 
nak textinx pun tak bole .. hp d sitta .. tengok tv lagi larh .. ummm ...
semoga ampa yang mana Pmr tuh jawab lek lok noohh ...


Ni la Shada Prada .. adex Crs Diesel .. HAHAH ...


tak lupa jugak Crs ucapkan selamat kepada






Ada lagi ke .? alamakkk .. Crs terlupa dahh kawan kawan Shada Prada ..
hee ... tuh larh ampa .. jarang tegur kat Fesbuk .. HAHAH ..
Oke ... banyak solat +doa+ stop fesbuk +stop love+oke ...