-->

ada orang baca bebelan CRS larh

TOLONG PAHAM KENAPA BELOG SAYA MACAM NEYH

Weyh , sat .. sebelum ampa yang mana da masuk kat CRSMEMBEBEL.BLOGSPOT.COM neyh ..ampa kena baca neyh dulu OKE .. blOg crs memang macam neyh ... banyak kisah yang meqapu sket .. If ampa nak kata "tah apa apa punya blOg " ikOt suka haty aku larh ..emel aku , paswOrd aku , page aku , bband aku , yang unline aku , yang membebel pun aku ..sO ampa tOk sah dOk mengata .. tapy buat masa skunx tada lagy yang kata .. puji ada larh .. mekasehh ... :) ,

ADE LAGI NEYH ...KLIK LARH ...

WELCOME ..CRS DIESEL PUNYA BLOG ..TAKEN BY MUHAMMAD FAIES ..

Saturday 1 October 2011

Ada Jawatan Kosong Larh ... Jum Terjahh ..!!

Assalamualaikum ...
heyh ..semua ..apa khabar .. ampa nampak tak tajuk hari ini .? 
nampak kan .. ampa rasa apa yang akan Crs akan kongsikan dengan ampa hari ini ..
 Oke .. tadi Crs unline Fesbuk .. besa lah kan .. bila unline ..
 laman sosial yang pertama mestilah Muka Buku ... 
Crs tengok dekat home tuh ramai orang yang post .. 
macam macam .. ada yang post sakit perut ... nak p mandi .. 
and ada yang post ayah perli dyer masak hari ini .( ehh , e2 post dari aku ) 
HHAHA .. ada jugak yang update gambaq .. Crs tertarik ngn satu post neyh .. 
gambaq .. nak tengok .. 


Gambar dari mukabuku TEKAN SINI KALAU NAK TAW

Tudia aihh .. sampy keluaq banner cam neyh .. 
nak ajak orang solat ..memang terbaek larh ... 
Crs pun macam nak buat banner cam neyh letak dekat 
surau depan umah Crs neyh .. masa Ramadhan orang 
penuh mai solat .. sebab ada makan lepas solat tuh.. Lepas 
solat raya .. tadak dah orang yang nak mai .. sedih rasa nya .. 
Kuliah maghrib pun pak cik , mak cik je yang ramai ..
 mana pergi anak muda .. Crs dengaq kuliah dekat rumah .. 
heee ... pergi jugakk surau waktu subuh ... kalau tak sempat 
rumah je la ..kecuali kalau tak bole solat baru tak pergi ... yang 
Crs heran .. mana pergi pemuda pemuda smua .? yang muda 
muda neyh hilang tanpa dikesan .. adOoii ... bila artis mai 
perpusu pusu orang p .. sanggup berdiri ..  p kuliah duduk ..
siap ada kipas lagi .. tapy sayang ... Crs tak pergi konsert oke .. 
sat g ampa cakap Crs p pulak .. sOry Oke .. hahha ..
.sO apa yang ampa semua pk sekarang ..so share lah .. ! 
oke .. jum solat maghrib .. maaf saya cuti .. byee .!!!